onsdag 3 januari 2018
Vilket underbart liv jag har! Ja jag känner faktiskt så just nu. 🤗 Det är regn på tvären utanför mitt fönster men jag sitter i fotöljen intill brasan i vardagsrummet och hoppas att vår lilla Siri ska hoppa upp i knät för att fullborda bilden. Siri är vår lussekatt, en ljuvlig och busig liten kattunge som flyttade hit den 13/12 2017. Barnen är nöjda med varsin kompis och jag är bjuden på lunch hos mina föräldrar. Mathias är på sitt nya jobb så jag har så kallad egentid. Det ger mig kraft att vila utan intryck från andra människor en stund varje dag. Det hjälper mig att hantera smärtan bättre. Den är givetvis på plats även idag, precis som alla dagar, men den hindrar mig inte från att ha ett underbart liv. Hoppas att du känner likadant just idag! 💕
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar