Godmorgon vänner. Operationen utfördes igår och enligt läkaren har allt gått bra. Sov bort typ hela dagen igår och märkte knappt nät kvällen gled över till natt. Således vaknade jag visst kl 05 idag (varför händer det aldrig när jag har nytta av det) och har nu hunnit med morgonens alla tester och njuter av en liten kopp te. Det är gott med något ljummet att dricka som omväxling till vatten, saft och nyponsoppa! Jag har blivit kollad varannan timme hela natten, men nu glesar de ut kontrollerna och nyss kopplade de bort droppet. Så nu ska kroppen försörja sig själv! Strax tänkte jag ta ytterligare en runda i den fina korridoren. Vårdavdelningen här på Carlanderska är verkligen vacker! Mitt enkelrum är stilrent vitt med dryga tre meter i takhöjd, stuckatur och shabby chock-vita karmstolar. En vacker start på min spännamde resa :-)
)

Minsta lilla vattenglaset ever! Kannan rymmer 2,5 dl 🙈
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar