måndag 1 februari 2016

Descutan och fjärilar i magen

Inatt ska jag äntligen sova i min egen säng. Intill min man. Det ska bli så skönt! Men innan dess ska jag utföra ännu en dubbeldusch med descutan, håret bli till ännu mer svinto och hela kroppen klia ytterligare lite i ett desperat skrik efter den fuktcreme som den inte kommer att få. Det är dan före idag. Imorgon bitti klockan 08:00 ska jag infinna mig på Carlanderska (ursäkta stavfelen i tidigare inlägg) för min Gastric Bypass. Jag har varit helt lugn fram tills ikväll, nu plötsligt har fjärilarna i magen panik och fladdrar runt som om de gick en säker död till mötes. Nåja, 08:00 får jag lugnande ;-)
Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar