Alltså det här med att ha ett arbetslag som fungerar, det är verkligen viktigt för mig. Jag bytte nyss lag och var från början lite orolig över hur jag skulle tas emot och så där, men rackans vad den oron var obefogad! Jag hamnade återigen i ett kanonarbetslag (tur eller skicklighet, det är frågan) och känner att det finns en omtanke utöver det vanliga här. Idag åkte jag ner till jobbet för att hälsa på och vara med på planeringen, och då överraskar de mig med ursöta blommor som dessutom passade min rosa outfit perfekt! Givetvis blev jag lipglad ❤️
Att dessutom få en massa varma kramar från våra goa ungar och förväntansfulla tillrop om att det är kul att jag är tillbaka.... Det är verkligen en ynnest och en egoboost utöver det vanliga att få vara "fröken".
Puss på er!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar