tisdag 9 februari 2016

Underbara Meekatt

Igår träffade jag Malin Meekatt Birgersson igen, såååå kul! Vi blev sex tjejer denna gången som åt och drack, men framförallt SKRATTADE kvällen lång. Älskar hennes läsarträffar, det blir en så härlig mix av främmande kvinnor som berikar varandras liv för en kväll. Lite trist att knappt äta en halv barnportion av potatismos men vad gör det, det är sällskapet som räknas! Jag passade också på att köps Malins (h)ärliga bok LÅT MAMMA BAJSA IFRED! Vill du få träningsvärk i magen och gråta så det skvalar så köp den. Får den inte dig att känns något så lovar jag att ersätta dig för dina utlägg.
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Så mysigt att ses igår! So du skriver - en härlig mix av kvinnor! Älskar läsarträffarna! Stor kram fina du!

    SvaraRadera