Vilken morgon! Idag ska det åkas skridskor med skolan så morgonen var full av varm choklad, letande efter termobyxor, handskar, mobilladdare.... Så småningom var väskorna färdigpackade, frukosten uppäten och hår och tänder borstade. Då konstaterar Mellan att hon faktiskt inte orkar åka skridskor med febergräns hur gärna hon än vill, och Liten voltar nerför trappan. Mathias får agera hjälte och tar med Mellan på tomteuppdrag idag, lämnar Stor på skolan och Liten hos mormor. Puh!
Själv ligger jag hemma med en massa morfin i kroppen och väntar på att dagen ska gå. Klockan 16:00 är det dags för magnetröntgen av ryggen (äntligen!) och förhoppningsvis visar den varför det gör så #%>$#!! ont. Sen återstår bara att hitta en passande åtgärd också så jag hoppas att mina läkare har gnuggat sina geniknölar ordentligt nu. Det lär behövas!
Dagens stora TACK går till de räddande änglar som jag har turen att ha som föräldrar. Idag tar de hand om såväl mig som mina barn; skjutsar, passar, bjuder på middag... ❤️
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar