Nu är mitt kaffe snart slut (jag dricker fortfarande det med mjölk) och det börjar bli dags att skaka ihop dagens första pulvershake. Mums?
måndag 18 januari 2016
Drömmar om mat
Måndagsmorgon och jag är ovanligt trött. Hela natten har jag mentalt förberett mig på min VLCD och drömt att jag "råkat" äta dajm, fika mm. Snacka om skadad, haha 😂 Idag är det iallafall dags för pulver, may the force be with me. Jag börjar en dag tidigare än nödvändigt, för på torsdag väntar avstämningsmöte med försäkringskassan, och jag tänker att det nog är dumt att vara så hungrig att jag börjar äta på mig själv under en så pressad situation. Bättre då att vara skyddad av goda ketoner så att jag kan tänka riktiga tankar och inte b a r a svammel!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar