torsdag 14 januari 2016

Lite eufori!

Idag ringde de från Callanderska sjukhuset i Göteborg. De har nu kollat igenom och godkänt min hälsodeklaration och erbjöd mig tid för operation redan den 2/2. Fattar ni, de andra februari!! Det är helt otroligt, snart är det dags. Redan på tisdag börjar förberedelserna med VLCD pulverdiet i två veckor för att minska fettinlagringarma i levern inför ingreppet. Så i 4 dagar till kan jag äta precis vad jag vill utan att riskera dumpning. Jag har köpt hem ett helt paket Texas Pecan till bara mig, och jag har lovat mig själv både en semla och vin i helgen, haha! Än så länge är jag inte ens nervös bara full av spänd förväntan. Äntligen den hjälp jag behöver för att få leva som normalviktig över tid!! Mina leder kommer att tacka mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar