Jag har idag gjort något jag bävat inför. Mannen fick ta foton på mig i bara underkläderna och dessa satte jag ihop till ett collage. Jag tog dessutom alla mina mått 🙈 och la in dem. Så nu är ett album skapat enbart för foton från min Gastric Bypass-resa. Kroppen börjar protestera på pulvret och jag får definitivt inte i mig några fem (!) påsar om dagen, och jag fryser nåt galet! Jaja, det är väl övergående får jag hoppas. Klart värt det!! 😄
Fick bästa peppingen av 6-åringen som tyckte min blogg skulle heta Tulta-rulta. 🙊 Skitunge! Bättre då att mina fantasirika föräldrar köpte ett fång vita tulpaner till mig igår, bara som uppmuntran. Det föredrar jag definitivt om jag får välja! Nu ska jag och skitungen sova en stund så att Lilly orkar kalas nr 2 och 3 för dagen sedan. Jag ska mest sova för att jag kan! 😜
Kram!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar