Äntligen vaknade jag till en värld täckt av vit snö! Vet inte om jag eller barnen var mest exalterade 😜 Tyvärr är det tränings- och vilodag för mig idag så jag kommer mest betrakta snön på avstånd, men mina barn kan härja runt i den hela dan om de vill. Just nu sitter jag inne med en kopp kaffe framför brasan (bästa vardagslyxen) och inväntar tiden för provtagning och sjukgymnastik. Enligt remissen är det en väldans massa blod som ska tappas, och tydligen ska jag fasta också, så jag får väl hoppas att jag inte svimmar! Tar med mig min frukostshake (blää!) så att jag kan dricka frukost innan träningen iallafall. Ha en fantastisk dag allihop och se upp i backen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar